H&M ska för första gången annonsera i samband med den amerikanska fotbollsmatchen – och reklamfesten – Super bowl.

Filmen marknadsför designsamarbetet med fotbollsstjärnan David Beckham, som gör en underklädeskollektion tillsammans med H&M.

Den 30 sekunder långa reklamfilmen kommer att visas under andra perioden. En film av den längden kostar i genomsnitt 25 miljoner kronor, vilket är rekordmycket.

Hur coolt är inte detta? Är det något svenskt, välmående företag som har råd så är det väl H&M…

Smart drag för att lyckas på den amerikanska marknaden!

http://youtu.be/eQb_-OY7Z0E

Post Comment

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

15 − sju =

Försäljning, affärsutveckling & ledarskap

Sälj och affärsutvecklings-uppdrag inom media, mode, skönhet och livsstil. Vi leder, utvecklar och driver projekt, medarbetare och processer för att säkerställa lönsamma projekt, årlig budget, sälj el marknadsplan etc.

Projektledning

Vi leder, utvecklar och projektleder kampanjer, events eller specifika uppdrag och processer.

Influencer Marketing

Vi sammanför varumärken med Influencers och profiler inom mode, skönhet och musik och skapar starka, långsiktiga kommersiella samarbeten.