Den brittiske designern Matthew Williamson skapar en unik höstkollektion för Lindex. Designkollektionen lanseras den 4 oktober och är en del av Cancerfondens Rosa bandet-kampanj, vilket innebär att 10 % av intäkterna går till kampen mot bröstcancer.

Matthew Williamson har satt sin omisskännliga estetiska prägel på en unik designkollektion för Lindex. Han är en mästare på mönster, utsmyckningar och brokiga färgkombinationer och har införlivat dessa särdrag i en serie raffinerade och feminina damplagg.

One thought on “Lindex + Matthew Williamson

  1. Maja

    Kul, ser snyggt ut! Dock sena på bollen då H&M var först ut. Ser dock fram emot att se kollektionen, en designer som är väldigt duktig!

    Reply

Post Comment

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

3 × 1 =

Försäljning, affärsutveckling & ledarskap

Sälj och affärsutvecklings-uppdrag inom media, mode, skönhet och livsstil. Vi leder, utvecklar och driver projekt, medarbetare och processer för att säkerställa lönsamma projekt, årlig budget, sälj el marknadsplan etc.

Projektledning

Vi leder, utvecklar och projektleder kampanjer, events eller specifika uppdrag och processer.

Influencer Marketing

Vi sammanför varumärken med Influencers och profiler inom mode, skönhet och musik och skapar starka, långsiktiga kommersiella samarbeten.