På lördag kan du shoppa loss med gott samvete och fokus på välgörenhet.

Det är tredje gången gillt som aktörer i den svenska modebranschen går samman för Världens barn. I år deltar ett 40-tal varumärken så som Filippa K, BLK DNM, Vagabond, Cheap Monday och Gant, men också de internationellt välkända modehusen Comme des Garçons och Margiela via butiken Jus.

På lördag hålls insamlingseventet på Drottninggatan 81 i Stockholm, där en rad artister kommer att spela skivor och uppträda medan kunderna kan botanisera bland utvalda plagg och accessoarer. Intäkterna går oavkortat till Världens barn.

Men också du som inte befinner dig i Stockholm har möjlighet att haffa en moderiktig dyrgrip. På Världensbarn.tictail.com kommer utvalda produkter att finnas till försäljning.

20131003-175434.jpg

Post Comment

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

sju − 4 =

Försäljning, affärsutveckling & ledarskap

Sälj och affärsutvecklings-uppdrag inom media, mode, skönhet och livsstil. Vi leder, utvecklar och driver projekt, medarbetare och processer för att säkerställa lönsamma projekt, årlig budget, sälj el marknadsplan etc.

Projektledning

Vi leder, utvecklar och projektleder kampanjer, events eller specifika uppdrag och processer.

Influencer Marketing

Vi sammanför varumärken med Influencers och profiler inom mode, skönhet och musik och skapar starka, långsiktiga kommersiella samarbeten.