Den 4 oktober landar Matthew Williamsons designsamarbete för Lindex i butik.

lind2

lind

lind1

Kollektionen för Lindex går under namnet S.O.S, Sense of Style & är baserat på den känsla Matthew Williamsson vill förmedla. Enligt honom själv kännetecknas den av av en jordnära och bekymmerslös glamour med siluetter som är lätta att bära, feminina och med moderna detaljer.

Matthew Williamsons gästkollektion för Lindex är en del i Rosa bandet-kampanjen och 10 % av intäkterna går till kampen mot bröstcancer.

Kollektionen består av består av 38 olika delar, förutom plagg i damkollektionen finns det även accessoarer, kläder för flickor och ett rosa armband.

http://youtu.be/Aeq7fRhkdEk

Det jag sett av barnplaggen är hur söta som helst! Jag gissar på att även denna kollektion precis som Missoni-samarbetet kommer att sälja som smör i solsken…

Post Comment

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

sjutton + tolv =

Försäljning, affärsutveckling & ledarskap

Sälj och affärsutvecklings-uppdrag inom media, mode, skönhet och livsstil. Vi leder, utvecklar och driver projekt, medarbetare och processer för att säkerställa lönsamma projekt, årlig budget, sälj el marknadsplan etc.

Projektledning

Vi leder, utvecklar och projektleder kampanjer, events eller specifika uppdrag och processer.

Influencer Marketing

Vi sammanför varumärken med Influencers och profiler inom mode, skönhet och musik och skapar starka, långsiktiga kommersiella samarbeten.