40 år efter lanseringen av O de Lancome lanseras nu en ny, fräsch efterföljare – O d ÁZUR.

Inspirationen är hämtad från eftermiddagarna vid medelhavet, fräschören i luften som svalnat, strålarna som smeker utan att bränna och den efterlängtade brisen som väcker blommor och frukter till liv igen.

O dÀZUR innehåller citronessens från Karibien men även damascenerros, pion och rosépeppar. Blommiga noter såväl som citrusnoter och basen är träig med en koncentration av mysk och bärnsten.

Doften är skapad av två välkända parfymörer, Domitille Bertier och Sophie Labbé.

Kampanjen är fotograferad av Mario Testino och modellen är den välkända Lancomemodellen Daria Werbowy.

Doften kommer att finnas i butik from v 29 och priset är ca 395kr.

 

Post Comment

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

20 − 1 =

Försäljning, affärsutveckling & ledarskap

Sälj och affärsutvecklings-uppdrag inom media, mode, skönhet och livsstil. Vi leder, utvecklar och driver projekt, medarbetare och processer för att säkerställa lönsamma projekt, årlig budget, sälj el marknadsplan etc.

Projektledning

Vi leder, utvecklar och projektleder kampanjer, events eller specifika uppdrag och processer.

Influencer Marketing

Vi sammanför varumärken med Influencers och profiler inom mode, skönhet och musik och skapar starka, långsiktiga kommersiella samarbeten.