Idag lanserar Ellos en webbkampanj som bygger på pop up-idén – men istället för en hel butik kommer det att vara enskilda produkter som dyker upp. Den här gången närmare bestämt tio par exklusiva vintageskor.

Pop-up Vintage kallas kampanjen. Så här kommer det att fungera:

Ellos har kommit över tio par superfina vintageskor från bland annat Lanvin, Gucci, Bruno Magli och Miu Miu. Med start idag kommer skorna att dyka upp i det ordinarie sortimentet på www.ellos.se, ett par om dagen. Skorna säljs till Ellospriser och först till kvarn gäller.

Skoutbudet  och skostorlekar förblir hemligt till kampanjstart.

Jag har fått ett sneakpeak om att ovan sko från Valentino kommer att säljas…..jag hoppas att komma över den och att skon är i strl 40….:)!

Post Comment

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

sexton − 10 =

Försäljning, affärsutveckling & ledarskap

Sälj och affärsutvecklings-uppdrag inom media, mode, skönhet och livsstil. Vi leder, utvecklar och driver projekt, medarbetare och processer för att säkerställa lönsamma projekt, årlig budget, sälj el marknadsplan etc.

Projektledning

Vi leder, utvecklar och projektleder kampanjer, events eller specifika uppdrag och processer.

Influencer Marketing

Vi sammanför varumärken med Influencers och profiler inom mode, skönhet och musik och skapar starka, långsiktiga kommersiella samarbeten.